آمار برخی اصول انتخاب محتوای کتاب‌های درسی و کمک‌درسی در آموزش زبان روسی در ایران (دوره مقدماتی) - Issledovatelskiy Zhurnal Russkogo Yazyka i Literatury - پژوهشنامه زبان و ادبیات روسی
دوره 4، شماره 2 - ( بهار و تابستان 1393 )                   جلد 4 شماره 2 صفحات 91-108 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Дариг С, Гусейнова Т. Некоторые принципы отбора идактического материала и учебных пособий в обучении русскому языку в Иране (на начальном этапе). Issledovatel'skiy zhurnal russkogo yazyka i literatury. 2014; 4 (2) :91-108
URL: http://journaliarll.ir/article-1-50-fa.html
دریغ صونا، گوسینوا تاتیانا. برخی اصول انتخاب محتوای کتاب‌های درسی و کمک‌درسی در آموزش زبان روسی در ایران (دوره مقدماتی). پژوهشنامه زبان و ادبيات روسی. 1393; 4 (2) :91-108

URL: http://journaliarll.ir/article-1-50-fa.html


1- ، research-fl@iau-tnb.ac.ir
چکیده:   (1804 مشاهده)

در این مقاله، مسئله تدوین کتاب درسی برای دوره مقدماتی آموزش زبان روسی در ایران بررسی می‌شود. نویسندگان سعی دارند نیازهای آموزشی نوین را که به هنگام انتخاب محتوای درسی برای این دوره حائز اهمیت هستند، تجزیه و تحلیل کنند و در این راستا به اصول فراگیری زبان روسی توسط ایرانیان تکیه می‌نمایند. بر اساس نتایج به‌دست‌آمده در نظر‌گرفتن ویژگی‌های ملی و حتی آداب و سنت‌ها در روند آموزش مقدماتی زبان خارجی تأثیر مثبت خواهد داشت و به ارتقای اثربخشی آموزش کمک خواهد کرد. در این مقاله همچنین برخی اصول انتخاب مواد درسی در آموزشِ مؤثرِ خط و املا و نیز روش استفاده از برنامه‌های کامپیوتری در آموزش زبان روسی به دانشجویان ایرانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نوع مطالعه: پژوهشي |
انتشار الکترونیک: ۱۳۹۴/۹/۲۷

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه زبان و ادبیات روسی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Issledovatelskiy Zhurnal Russkogo Yazyka i Literatury

Designed & Developed by : Yektaweb